Projektna ideja
Naisus Technologies razvio je softversku platformu AIDLINE, zasnovanu na veštačkoj inteligenciji (AI) koja pruža neograničenu, efikasnu i prioritetnu komunikaciju između pacijenata i pružalaca zdravstvenih usluga kroz opštu procenu namere i razumevanje potrebe pacijenta. Pored toga, platforma ima mogućnost da samostalno pruži osnovne informacije pacijentu u realnom vremenu, govorom sličnim čoveku, kao i usluge zakazivanja sa pratećim informacijama za definisane zdravstvene usluge.
Platforma je razvijena kao odgovor na probleme u funkcionisanju pozivnih centara, poput malog broja telefonskih linija i operatera, dugog vremena čekanja i nejasne komunikacije, nemogućnosti prioritizacije komunikacije sa pacijentima (hitni i ne-hitni pacijenti koriste istu liniju), gubljenja vremena medicinskog osoblja na administrativnim poslovima, nedostataka podataka i razumevanja stvarnih potreba pozivaoca. Ovi problemi su postali posebno izraženi usled koronavirusa, jer je pored redovnih prijema pacijenata bilo potrebno pružiti informacije i medicinsku negu za preko 170 miliona COVID-19 pacijenata. AIDLINE platforma je inicijalno namenjena zdravstvenim ustanovama na engleskom govornom području koje koriste softversku uslugu elektronskog zdravstvenog kartona, i kao pametan i jednostavan dodatak se lako integriše u postojeće tokovima rada u zdravstvenim ustanovama.