Naissus Technologies

AI PLATFORMA ZA EFIKASNU KOMUNIKACIJU ZDRAVSTVENIH USTANOVA

Naissus Technologies

djordje.mitic@naissus.tech 

Aidline -Slika .pngNaisus Technologies razvio je softversku platformu AIDLINE koja omogućava efikasnu i prioritetnu komunikaciju između pacijenata i pružalaca zdravstvenih usluga kroz opštu procenu namere i razumevanje potrebe pacijenta.

Naissus se rukovodi principom da svaki pacijent bez odlaganja treba da ima pristup zdravstvenom sistemu, kao i da medicinsko osoblje ima radne tokove koji im omogućavaju da se u potpunosti fokusiraju na pacijente.

AIDLINE je virtualni asistent koji se jednostavno dodaje na postojeće telefonske linije i upravlja stotinama paralelnih poziva na jednoj liniji i pri tom:

  • razume govor i namere pozivaoca i odgovara glasom
  • odgovara na često postavljana pitanja
  • informiše o simptomima i zdravstvenim stanjima
  • prikuplja informacije i zakazuje usluge

AIDLINE efikasno upravlja informacijama i eliminiše uska grla:

  • Pacijenti bez čekanja i u bilo koje vreme dobiju informacije, daju podatke zdravstvu bez fizičkog prisustva, bivaju usmereni na pravo mesto. Po prioritetima se zakazuju prave usluge.
  • Lekari imaju pravovremene informacije za bolju organizaciju i istovremeno manje posla, jer AIDLINE pruža i prihvata informacije i zakazuje mnogo veći broj poseta. Rutinske radnje su automatizovane a zdravstveni radnici mogu da se posvete ključnim stvarima.

Platforma je razvijena kao odgovor na probleme u funkcionisanju pozivnih centara, poput malog broja telefonskih linija i operatera, dugog vremena čekanja i nejasne komunikacije, nemogućnosti prioritizacije komunikacije sa pacijentima (hitni i ne-hitni pacijenti koriste istu liniju), gubljenja vremena medicinskog osoblja na administrativnim poslovima, nedostataka podataka i razumevanja stvarnih potreba pozivaoca. Ovi problemi su postali posebno izraženi usled koronavirusa, jer je pored redovnih prijema pacijenata bilo potrebno pružiti informacije i medicinsku negu za preko 170 miliona COVID-19 pacijenata. AIDLINE platforma je inicijalno namenjena zdravstvenim ustanovama na engleskom govornom području koje koriste softversku uslugu elektronskog zdravstvenog kartona, i kao pametan i jednostavan dodatak se lako integriše u postojeće tokovima rada u zdravstvenim ustanovama.  

TRŽIŠNI FOKUS I POTENCIJAL 

Tržište informacionih sistema zdravstva (EHR) vredno je oko 27 milijardi US dolara sa procenjenih 3.7% godisnjeg rasta. Okvirno trećina od toga je u SAD, gde 95% zdravstvenih ustanova koristi EHR sisteme, a što je primarno tržiste koje ciljamo. Kao sekundarno ciljano tržište vidimo Kanadu, Australiju i Veliku Britaniju koje zbirno zauzimaju značajni udeo uz prednosti lakog prilagođavanja zbog istog govornog područja.

Konkurenti ili nisu fokusirani na zdravstvo ili je potrebno povezati vise sistema da se zaokruže sve funkcije koje AIDLINE nudi ili su sistemi spori za uvođenje.

AIDLINE je deo koji nedostaje već zrelom tržištu.

AIDLINE ne remeti već unapređuje tržište.

TIM

AIDLINE tim predvode dugogodišnji profesionalci u svim važnim funkcijama: izvršnoj, tehničkoj, istraživanje i razvoj, domen i pristup tržištu i poslovni razvoj. Naissus tehnologije trenutno broji 26 inženjera sa bogatim prosečnim iskustvom od preko 7 godina i zadovoljnim partnerima na 4 kontinenta.

MOGUĆNOSTI ZA PARTNERSTVO

AIDLINE je u fazi prototipa koji je testiran i potvrđen u 14 klinika na teritoriji SAD.

Prototip se do kraja 2022.g. nadogradjuje do statusa minimalnog održivog proizvoda (MVP).

Iako jasno koncentrisani na razvoj MVP, otvoreni smo za razgovore sa investitorima i partnerima.

Da li se slažete sa politikom privatnosti?

Slažem se Politika privatnosti StarTech