Nauka i tržište: od laboratorije do potrošača

Treći po redu info dan u okviru kampanje Inovacije pokreću nacije održan je juče u Rektoratu novosadskog univerziteta na temu Nauka i tržište: od laboratorije do potrošača.

Prisutni su imali priliku da čuju rezultate istraživanja o zaštiti i komercijalnoj upotrebi intelektualne svojine i stipendiranim doktoratima koje je NALED sproveo u saradnji sa Ministarstvom prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, a koje je bilo upućeno naučno-istraživačkim organizacijama u Srbiji. Takođe, na panelu je predstavljen i Model Pravilnika o zaštiti intelektualne svojine koji nastoji da uredi identifikaciju, procenu, zaštitu i komercijalnu upotrebu intelektualne svojine nastale u okviru rada naučno-istraživačkih i drugih organizacija.

U panel diskusiji o tome koliko se intelektualna svojina štiti i koliko je to važno, o benefitima stipendiranih doktorata, kao i jačanju saradnje nauke i privrede govorili su Vladimir Crnojević, direktor BioSense Instituta, Milena Argirović, direktorka kompanije Takeda u Srbiji i Prof. dr. Sebastijan Baloš sa Fakulteta tehničkih nauka u Novom Sadu.

Decembar_6_StarTech_kampanja_Inovacije (37) (Large).JPG
Decembar_6_StarTech_kampanja_Inovacije (44) (Large).JPG
Decembar_6_StarTech_kampanja_Inovacije (2) (Large).JPG
Decembar_6_StarTech_kampanja_Inovacije (6) (Large).JPG
Decembar_6_StarTech_kampanja_Inovacije (13) (Large).JPG

Da li se slažete sa politikom privatnosti?

Slažem se Politika privatnosti StarTech