Projektna ideja
Endorfit predstavlja onlajn fitnes platformu, fokusiranu prvenstveno na audio i video sadržaje u oblasti fitnesa, joge, meditacije i vežbi trčanja. Endorfit će takođe ponuditi fitnes uređaje za nošenje sa opcijama praćenja napretka, sugestija za intenzitet vežbanja i personalizovaniju uslugu.
Platforma je kreirana sa ciljem da pomogne u rešavanju sve prisutnijih problema gojaznosti, nedostatka redovnih fizičkih aktivnosti uzrokovanih loše osmišljenim treninzima ili manjkom vremena. Platforma je napravljena za svakoga - prvenstveno će se fokusirati na grupu korisnika fitnes aplikacija ili uređaja za praćenje, tj. klijente starosti između 20 i 39 godina, prema istraživanju Statiste (2021), ali ostaje prilagodljiva za različite tipove kupaca (B2B i B2G). Predviđeno je da platforma bude dostupna na svim uređajima sa striming mogućnostima kao što su mobilni telefoni, tableti, računari i smart televizori, uz potrebu za stabilnim pristupom internetu da bi se omogućio striming sadržaja. Platforma Endorfit će se prvenstveno nuditi na srpskom tržištu, uz pretpostavku brzog širenja i na čitav region Balkana (Hrvatska, Slovenija, Bosna i Hercegovina, Crna Gora, Makedonija) jer sve zemlje dele sličnu jezičnu terminologiju.
Poslovni model ovbuhvata tri ključne opcije: 1) B2C Endorfit koji će biti komercijalno ponuđen redovnim kupcima na osnovu standardnog modela prihoda od pretplate i kupovine hardvera. 2) B2B aplikacija koja će biti direktno ponuđena kompanijama u smislu benefit paketa koji su planirani za zaposlene u kompaniji, uz umanjenje mesečne pretplate u odnosu na broj korisnika. 3) B2G Platforma koja će biti ponuđena institucijama kao što su Ministarstvo sporta, prosvete itd., kako bi postala obavezna fitnes aplikacija za studente, vojnike, sportiste.