Uniplast

DIGIPRO -  DIGITALNI BLIZANAC PROIZVODNOG PROCESA

                    

Uniplast

office@uniplast.rs

Projekat treba da omogući potpunu digitalizaciju postojećeg proizvodnog sistema koja će rezultirati eliminacijom gubitaka i povećanjem efikasnosti proizvodnje, kao i unapređenjem odnosa sa kupcima.

Projekat predstavlja ključni korak u cilju daljeg razvoja digitalizacije u pravcu Industrije 4.0, pošto će stvoriti podlogu za pravljenje digitalnog blizanca proizvodnje. Kako bi se to omogućilo, biće razvijen MES softver za upravljanje proizvodnjom i aplikacija za automatsko generisanje radnih naloga i upravljanje zaposlenima u proizvodnji. To prvenstveno podrazumeva sakupljanje informacija sa svake mašine u svakom trenutku uz pomoć senzora, njihovo kanalisanje preko kontrolera, potom obradu tih informacija u specijalizovanom MES softveru integrisanom sa ERP sistemom i njihovo upućivanje zaposlenima u realnom vremenu, preko aplikacije koja služi za automatsko generisanje radnih naloga.  

U cilju unapređenja odnosa sa kupcima i održivosti procesa prodaje, razviće se i implementirati CRM softver kojim se digitalizuje upravljanje odnosa sa kupcima, pruža kupcu mogućnost praćenja statusa porudžbine u realnom vremenu; kreiranje jedinstvene baze kupaca I marketinških aktivnosti itd.

TRŽIŠNI FOKUS I POTENCIJAL 

Uniplast postoji na tržištu već 30 godina u toku kojih je uspeo da zauzme čvrto i stabilno mesto kao jedan od nacionalnih lidera u proizvodnji farmaceutske i kozmetičke ambalaže i medicinskih sredstava. U skladu sa aktuelnom epidemiološkom situacijom i svojim proizvodnim programom kompanija je u 2020. uspela da poveća prihode za čak 82%, a broj kupaca za preko 20%. Takođe, intenzivno je radila na promociji i plasmanu svojih proizvoda na međunarodno tržište, tako da je uspela da ostvari da u 2020. inostrano tržište učestvuje u ukupnim prihodima sa 14%. S obzirom na povratne informacije od kupaca, i na novorazvijene proizvode za koje postoji veliko interesovanje inostranog tržišta, Uniplast očekuje ukupni rast prodaje od 10-15% iz godine u godinu, kao i kontinualni rast udela inostranog plasmana tako da do 2025. dostigne učešće od oko 25%.

Neki od postojećih kupaca su Apotekarska ustanova Beograd, Apotekarska ustanova Niš, Apoteke Janković, BENU apoteke, Galenika, Alkaloid Skoplje, itd. U pogledu novih kupaca dugoročno se teži strateškom partnerstvu sa proizvođačima prirodnih i održivih parmaceutskih i kozmetičkih proizvoda.

TIM

Tim Uniplast-a čini grupa inženjera iz različitih oblasti, koji su do sada uspešno realizovali nekoliko inovacionih projekata, potpomognuti timom eksternih eksperata iz oblasti optimizacije proizvodnih procesa i razvoja informacionih tehnologija za upravljanje proizvodnjom.