Omnis Design Studio

MOJO AI: DIGITALNI POS ADVERTAJZING

BabyFM logo.png                    

Omnis Design Studio

eleonora_sergijevic@yahoo.com

Preuzmite: Info list

Omnis 1.jpg

MojoAI pravi vezu između skupih marketinških istraživanja, oglašavanja na mestu prodaje i analitike, i povezuje ih u jedno rešenje koje ima potencijal da transformiše DOOH industriju i pristup oglašavanju na mestu prodaje, na globalnom nivou. Uz analizu klijenata u radnji i targetiranje u realnom vremenu, MojoAI može da plasira prilagođene oglase prema demografiji, uz aktivacije na pametnim uređajima i lokalizovanu analitiku, čime se smanjuje ekološki uticaj trenutnih BTL promocija, a brendovi i radnje prvi put dobijaju podatke i analitiku bez visokih ulaganja i troškova.

MojoAI pomera granice DOOH oglašavanja: smanjuje troškove i povećava ROI, omogućava brendovima, agencijama i radnjama da donose odluke na osnovu podataka, donosi veću profitabilnost, omogućava im da posluju u skladu sa zakonima o oglašavanju ali i da koriste upsell mehanizme koji su trenutno mogući samo online. Rešenje pruža vredne uvide o ponašanju potrošača, demografiji, raspoloženju, uz upoređivanje učinka na konkretnim lokacijama, radnjama, prema brendovima, što ga čini neverovatno dobrim kanalom za A/B testiranje, kreiranje loyalty programa i druge BTL aktivnosti.

TRŽIŠNI FOKUS I POTENCIJAL 

Primarno tržište su SAD i EU, dok tim trenutno sprovodi pilot primenu na domaćem tržištu uz prva plaćena angažovanja. MojoAI je usmeren ka B2B tržištu digitalnog oglašavanja, koje je u 2020. zabeležilo rast od 15,4%. Samo na tržištu SAD, potrošeno je $343.1 milijardi na digitalno oglašavanje u 2020, što predstavlja 62,9% ukupnog tržišta oglašavanja u SAD. Situacija je slična na EU tržištu, sa $62 milijarde potrošnje u 2021, da bi dostiglo $74,13 milijarde u 2024.

Omnis 2.jpgTIM

Tim koji čini osam članova i četiri savetnika (domenska stručnjaka) kombinuje dugogodišnje iskustvo iz razvoja digitalnih (preko 30 softvera) i fizičkih proizvoda (50+ u masovnoj proizvodnji) sa ekspertizom iz oblasti marketinga i istraživanja, BTL, AI i IoT tehnologija, razvoja softvera, upravljanja projektima i startap iskustvom. Ideja za MojoAI proizilazi iz iskustva saradnje sa marketinškim agencijama na preko 90 BTL marketinških kampanja. Tim ima uspostavljen fab-lab sa modernom opremom za proizvodnju prototipa.

DRUGE KORISNE INFORMACIJE 

Kompanija je testirala nultu seriju u proizvodnji i ima visok potencijal dobijanja patenta, jer ne postoji direktna konkurencija. Predložen biznis model eliminiše visoka kapitalna ulaganja i ima potencijal da konvertuje neke od indirektnih konkurenata u distributere. Postoje dva pisma o namerama marketinških agencija u Srbiji zainteresovanih za distribuciju.

MOGUĆNOSTI ZA PARTNERSTVO

Startap je trenutno u Pilot fazi, ostvaruje prva plaćena angažovanja i širi ponudu proizvoda (različite upotrebe, veličine itd.). MojoAI je otvoren za pametne investicije jednog ili više investitora, uz očekivano zatvaranje sredinom/krajem jeseni 2022, vrednosti između €200K - €300K za 10-15% udela, koja će se koristiti za skaliranje tima, nove funkcionalnosti i širenje tržišta.