DIPO RTD

SOFTVERSKO REŠENJE ZA DIGITALNO POZICIONIRANJE DELOVA (DIPO)

                    

DIPO RTD 

mbojovic@outlook.com 

close-up-view-front-panel-modern-brand-new-automobile.jpgDIPO RTD je razvio inovativan softver koji omogućava značajno poboljšanje i automatizaciju kontrole kvaliteta auto-komponenti, kroz obezbeđivanje pouzdanog, brzog i jeftinog prikupljanja, obrade i upravljanja mernim podacima.

Sprovođenje merenja zahteva odgovarajuće alate kojima se simulira ugradni položaj izrađenog dela, da bi deo mogao da se snimi 3D skenerom i na taj način izmeri. Za svaki deo potrebno je konstruisati i proizvesti poseban alat, čija je izrada veoma skupa, uz troškove merenja i izdavanja certifikata o kalibraciji, i imajući u vidu da je vek proizvodnje modela automobila prosečno 7 godina, ukupan trošak izrade i korišćenja ovih je veoma visok. Softver DIPO omogućuje tačno i brzo merenje, pouzdanu obradu podataka, čuvanje i upravljanje podacima, i trenutno izveštavanje o rezultatima merenja i identifikovanim neusaglašenostima.

TRŽIŠNI FOKUS I POTENCIJAL

Primarno tržište čine proizvođači automobila i auto komponenti (presovanih delova šasije, ili brizganih plastičnih delova), koji imaju potrebu za kontrolom kvaliteta u smislu usaglašenosti geometrije dela sa tehničko-tehnološkom dokumentacijom. Potencijalni klijenti na lokalu su filijale multinacionalnih kompanija u auto industriji poput FCA Srbija, Leoni, Adient, ADP, YanFeng, Vorwerk, sa kojima je tim već uspostavio saradnju. Oni su potvrdili da se suočavaju sa problemom skupe i nedovoljno pouzdane kontrole kvaliteta, i izrazili interesovanje da učestvuju u razvoju rešenja u skladu sa njihovim potrebama. Reference sa lokalnog tržišta će poslužiti kao most za ekspanziju i eksponencionalno širenje proizvoda na globalnom tržištu, koje čine 54 automobilska brenda sa najmanje 5 modela automobila, i prosečno 500 komponenti pogodnih za naše rešenje, što čini ukupan potencijal od oko 150.000.

TIM

Tim uključuje inženjere u oblasti mašinstva, elektrotehnike i računarstva i ekonomistu, sa iskustvom u automobilskoj industriji u prvoj fazi razvoja vozila, kao i u domenu kontrole kvaliteta, kvantitativnih metoda i poslovnog planiranja.