Carvisor

CARVISOR SISTEM ZA ONLINE KUPOVINU AUTOMOBILA

BabyFM logo.png                    

Carvisor Technologies

milosv@carvizor.co.nz

Preuzmite: Info list

Frame 681.pngKupovina ili prodaja automobila možda deluje kao jednostavna stvar, ali je zapravo vrlo frustrirajuć i dugotrajan proces. Prosečnom kupcu je potrebno čak 85 dana da obavi kupovinu, uz čak 14 sati provedenih istraživajući automobile na internetu. Ljudi su toliko preplavljeni reklamama, ponudama i oglasima da je teško odvojiti zrno od kukolja. Većina kupaca (64%) istražuje cene automobila onlajn i napominje pregovore oko cene (27%) i traženje najbolje ponude/cene (20%) kao glavne frustracije. Samo 60% kupaca je zapravo zadovoljno iskustvom kupovine.

Cilj projekta je primena najnovije tehnologije veštačke inteligencije i mašinskog učenja kako bi se ovaj kompleksan proces učinio jednostavnijim i efikasnijim za korisnike. Predloženo rešenje je platforma koja kupcima/prodavcima/institucijama daje pouzdane procene cene automobila i analize zasnovane na trenutnom stanju na tržištu. Korisnik samo treba da unese osnovne informacije o vozilu i platforma će mu istog trenutka odgovoriti procenom tržišne cene i dodatnim analizama

TRŽIŠNI FOKUS I POTENCIJAL

Trenutno je prototip platforme aktivan na Novom Zelandu (www.carvisor.co.nz). Veb sajtovi za onlajn prodaju vozila su najposećeniji i najprofitabilniji od svih globalnih veb sajtovi za onlajn prodaju. Tim se fokusira na Novi Zeland, jer je to tržište izolovana od glavnih globalnih igrača, iako spada u ekonomije prvog sveta. U svakom trenutku, na prodaju je oko 100.000 vozila na Novom Zelandu. Drugo tržište koje je u planu je Australija sa oko 400.000 vozila u svakom trenutku.

stylish-elegant-woman-car-salon.jpgTIM

Celokupni tim iza Carvisora je u Srbiji, odakle je i potekla ideja sa aspiracijama na globalnim nivou.  Članovi tima imaju dugogodišnje iskustvo i dokazani su u različitim oblastima poslovanja, od izrade vebsajtova i aplikacija zasnovanih na veštačkoj inteligenciji, preko korporativnih finansija do kreiranja video sadržaja, kopirajtinga i promocije proizvoda. Kao takav tim poseduje komplementarne veštine  iz oblasti tehnologija, menadžmenta i kreativnih industrija potrebne za podizanje ambiciozne platforme kakva je Carvisor. Tim obuhvata 2 doktora nauka iz oblasti mašinskog učenja i sistema za preporučivanje i članove koji su dugi niz godina gradili uspešne bisnise u zemlji i inostranstvu

MOGUĆNOSTI ZA PARTNERSTVO

Za prvih 6 meseci na tržištu Carvisor je od strane korisnika prepoznat kao alat koji olakašava proces kupovine/prodaje automobila. Naredni korak je povećanje obima posla na N. Zelandu, komercijalizacija proizvoda i izlazak na tršišta Australije i Evrope, za šta je timu potrebna Seed investicija.