Canandi

OGRLICA ZA PRAĆENJE LOVAČKIH PASA 

BabyFM logo.png                    

Canandi

office@canandi.rs

Preuzmite: Info list

Canandi 1.pngLov je jedno od najstarijih čovekovih zanimanja. Danas 25 miliona ljudi ima tu strast i ljubav prema prirodi. Preko 70% lovaca poseduje 2 ili više pasa, a kako su posebno obučeni, njihova novčana vrednost je često preko 5.000€ po psu. Ali lovci imaju veliki problem da zaštite svoje pse od gubitka i krađe (samo u Francuskoj godišnje se izgubi ili ukrade 60 hiljada pasa). 80% lovaca je nezadovoljno trenutnim rešenjima za zaštitu pasa, a 92% je spremno da plati za pouzdano rešenje.

CANANDI je sistem za praćenje pasa koji se sastoji od ogrlice za pse, prijemnika za lovca i mobilne aplikacije, kako bi vlasnici u svakom trenutku lova znali položaj pasa. Inovativnost rešenja se ogleda u mogućnosti deljenja podataka i zajedničke potrage za izgubljenim psom, dvostrukom mrežnom režimu prenosa - IoT i GSM mreža i ML analizi prikupljenih podataka i kreiranja korisnih saveta lovcima.

TRŽIŠNI FOKUS I POTENCIJAL

U svetu postoji preko 25 miliona lovaca, a više od 95% se nalazi u Evropi, Rusiji, Kanadi i SAD. Lovci u Evropi troše 16 milijardi € godišnje (prosčeno 2.400 € po lovcu), od čega 34% odlazi na lovačke pse i opremu. Srbija je izabrana za validaciju proizvoda, zbog proizvodnje u Srbiji i saradnje sa Lovačkim savezom Srbije radi masovnih ispitivanja, dok su Italija, Nemačka i Francuska primarna tržišta jer je pogonski lov najpopularniji u ovim zemljama i lovci izdvajaju najviše novca za novu opremu.

portrait-pointer-dog-looking-camera-it-is-focused-autumn-season-forest.jpgTIM

Osnivači su univerzitetski profesori sa izuzetnim uspesima i na naučnom i na biznis planu. Tim okuplja dugogodišnje lovce, eksperte u oblasti razvoja hardvera i softvera, telekomunikacija, razvoja startap kompanija, go-to-market strategije i marketinga, uz podršku institucija poput Lovačkog saveza Srbije i Evropskog lovačkog saveza, i influensera iz EU (Federico Cusimano, John Otten…)

OTHER USEFUL INFO

Razvijen je V3 prototip koji pokazuje odlične rezultate na testiranju u realnim uslovima. Prepoznate su tri vrste konkurencije - visokokvalitetni i skupi uređaje, nekvalitetni i jeftini proizvode i uređaji za praćenje kućnih ljubimaca, i u odnosu na sve sistem poseduje značajne prednosti. Proizvod se razvija za evropsko tržište, koji bi posle uspešnog prisustva u Evropi može da se plasira na tržištu SAD, uz mogućnost prebacivanja sedišta u EU zbog lakše ekspanzije.  Modifikacijom ogrlice i primenom na praćenje retkih divljih životinja proizvod može doprineti i očuvanju biodiverzitija, u čemu postoji dodatni potencijal za komercijalizaciju.

MOGUĆNOSTI ZA PARTNERSTVO

U Q1 2022. se radi validacija na tržištu Srbije i dodatna optimizacija uredjaja. Tim ima kompletnu analizu kanala za EU zemlje. U Q2 će se održati sastanci sa savetnicima i dogovaranje strategije nastupa za EU. Potreban je novac za razvojni tim, marketing i prodaju. Idealni investitor je dobro povezan sa lovačkom zajednicom u ciljanim zemljama. Idealni partneri su telekomunikacione kompanije, evropski proizvođači lovačke opreme koji prepoznaju proizvod kao upsale, lanci za prodaju lovačke opreme.

Da li se slažete sa politikom privatnosti?

Slažem se Politika privatnosti StarTech