Canandi

OGRLICA ZA PRAĆENJE LOVAČKIH PASA 

BabyFM logo.png                    

Canandi

office@canandi.rs

Preuzmite: Info list

Canandi 1.pngLov je jedno od najstarijih čovekovih zanimanja. Danas 25 miliona ljudi ima tu strast i ljubav prema prirodi. Preko 70% lovaca poseduje 2 ili više pasa, a kako su posebno obučeni, njihova novčana vrednost je često preko 5.000€ po psu. Ali lovci imaju veliki problem da zaštite svoje pse od gubitka i krađe (samo u Francuskoj godišnje se izgubi ili ukrade 60 hiljada pasa). 80% lovaca je nezadovoljno trenutnim rešenjima za zaštitu pasa, a 92% je spremno da plati za pouzdano rešenje.

CANANDI je sistem za praćenje pasa koji se sastoji od ogrlice za pse, prijemnika za lovca i mobilne aplikacije, kako bi vlasnici u svakom trenutku lova znali položaj pasa. Inovativnost rešenja se ogleda u mogućnosti deljenja podataka i zajedničke potrage za izgubljenim psom, dvostrukom mrežnom režimu prenosa - IoT i GSM mreža i ML analizi prikupljenih podataka i kreiranja korisnih saveta lovcima.

TRŽIŠNI FOKUS I POTENCIJAL

U svetu postoji preko 25 miliona lovaca, a više od 95% se nalazi u Evropi, Rusiji, Kanadi i SAD. Lovci u Evropi troše 16 milijardi € godišnje (prosčeno 2.400 € po lovcu), od čega 34% odlazi na lovačke pse i opremu. Srbija je izabrana za validaciju proizvoda, zbog proizvodnje u Srbiji i saradnje sa Lovačkim savezom Srbije radi masovnih ispitivanja, dok su Italija, Nemačka i Francuska primarna tržišta jer je pogonski lov najpopularniji u ovim zemljama i lovci izdvajaju najviše novca za novu opremu.

portrait-pointer-dog-looking-camera-it-is-focused-autumn-season-forest.jpgTIM

Osnivači su univerzitetski profesori sa izuzetnim uspesima i na naučnom i na biznis planu. Tim okuplja dugogodišnje lovce, eksperte u oblasti razvoja hardvera i softvera, telekomunikacija, razvoja startap kompanija, go-to-market strategije i marketinga, uz podršku institucija poput Lovačkog saveza Srbije i Evropskog lovačkog saveza, i influensera iz EU (Federico Cusimano, John Otten…)

OTHER USEFUL INFO

Razvijen je V3 prototip koji pokazuje odlične rezultate na testiranju u realnim uslovima. Prepoznate su tri vrste konkurencije - visokokvalitetni i skupi uređaje, nekvalitetni i jeftini proizvode i uređaji za praćenje kućnih ljubimaca, i u odnosu na sve sistem poseduje značajne prednosti. Proizvod se razvija za evropsko tržište, koji bi posle uspešnog prisustva u Evropi može da se plasira na tržištu SAD, uz mogućnost prebacivanja sedišta u EU zbog lakše ekspanzije.  Modifikacijom ogrlice i primenom na praćenje retkih divljih životinja proizvod može doprineti i očuvanju biodiverzitija, u čemu postoji dodatni potencijal za komercijalizaciju.

MOGUĆNOSTI ZA PARTNERSTVO

U Q1 2022. se radi validacija na tržištu Srbije i dodatna optimizacija uredjaja. Tim ima kompletnu analizu kanala za EU zemlje. U Q2 će se održati sastanci sa savetnicima i dogovaranje strategije nastupa za EU. Potreban je novac za razvojni tim, marketing i prodaju. Idealni investitor je dobro povezan sa lovačkom zajednicom u ciljanim zemljama. Idealni partneri su telekomunikacione kompanije, evropski proizvođači lovačke opreme koji prepoznaju proizvod kao upsale, lanci za prodaju lovačke opreme.